20131201

#blogovision 2013 / 20

νούμερο είκοσι:
white lies - big tv

* μέχρι τη μέση γαμάει. οι white lies πιστεύουν πολύ αυτή την πομπώδη έντασή τους κι αυτό μου αρέσει. επίσης είναι από τα αγαπημένα μου live. επίσης χτες κάποιος με ρώτησε τι θα βάλω στο 20, του είπα, και μου απάντησε "υπάρχουν ακόμα οι white lies;". βαριέμαι να ξεχνάω μπάντες που μου αρέσουν μετά από 2 άλμπουμ την καθεμία. έχω μπόλικα "έλα μωρέ που σου αρέσουν ακόμα οι [xx]" άλμπουμ φέτος.


τα άλμπουμ που διεκδίκησαν μέχρι τέλους τη θέση: strfkr (την έχασαν γιατί το όνομά τους δίχως φωνήεντα είναι αδικαιολόγητο), sky ferreira (την έχασε γιατί το 1/3 της 20άδας μου είναι κανονική ποπ, όχι ποπ που νιώθει την ανάγκη να μασκαρευτεί indie rock), the weeknd & kavinsky (την έχασαν γιατί τελικά πέραν του odd look δεν άκουσα άλλο κομμάτι τους δέκα μέρες μετά την πρώτη ακρόαση των άλμπουμ), youth lagoon (την έχασε γιατί μάλλον δεν είμαι σε φάση αυτή τη στιγμή).

τα άλμπουμ που τη διεκδίκησαν μέχρι να ακούσω κάτι που πραγματικά μου άρεσε αντ'αυτών: κάτι ms mr, mikal cronin, thee oh sees, daft punk κλπ.

το άλμπουμ που ποτέ δεν υπήρξε στην 20άδα μου αλλά παίζει να κερδίσει και βασικά δεν πειράζει: am.

Δεν υπάρχουν σχόλια: