20131213

#blogovision 2013 / 8

νούμερο οχτώ:
deafheaven - sunbather


το βρήκα μια μέρα στο dropbox και το έβαλα να παίζει χωρίς να έχω ιδέα τι είναι γιατί ήθελα καινούρια μουσική. όταν ξεκίνησε, η ενστικτώδης μου αντίδραση ήταν "μέταλ μου έβαλε ο τρώγλος". αλλά πριν προλάβω να το απορρίψω, συνέβη κάτι περίεργο: είχα κάπως συγκλονιστεί.

το άκουσα πάρα πολύ, πάντα με δέος, και με ενδιαφέρον μπροστά στη διαπίστωση πόσο crossover επιτυχία κατάφερε να γίνει. amazing.

από το end-of-the-year μουσικό ποστ στο oneman,

Δεν έχω ιδέα τι να γράψω για ένα άλμπουμ τόσο έξω από τα μουσικά νερά μου, που όμως από τη στιγμή που το πρωτοάκουσα με άρπαξε από τα μαλλιά και άρχισε να με κοπανάει σε ό,τι τοίχους είχα τριγύρω. Είπα σε φίλους μεταλλάδες πως το άκουσα και πως δεν έχω ιδέα τι είναι. Μου είπαν πως ακόμα και στο μέταλ μου αρέσει το shoegaze. Α, είναι shoegaze. Ναι, φυσικά. Τώρα καταλαβαίνω. Ποτέ τόση αγριάδα δεν έκρυψε τόση μελαγχολία. Πανέμορφο.

(η ιστορία από την ανάποδη)

Δεν υπάρχουν σχόλια: