20141202

2014. 19. katy b. little red.



Opening statements: Είχα πάθει μια ψιλο-πλάκα με το προηγούμενο της Katy B, το οποίο το βρήκα με καθυστέρηση οπότε γι'αυτό δεν υπάρχει πουθενά στις blogovision του ένοχου παρελθόντος μου. Αλλά το έχω ακούσει, το έχω χορέψει, και έχω ακούσει όλη μου την παρέα να με κράζει που τους έσυρα σε ένα προ ετών live της. Ήταν τέλειο, απλά δεν ξέρουν.

Το ξεκάθαρα καλύτερο κομμάτι του άλμπουμ: Aaliyah, με την Jessie Ware. Σε μια ράντομ λίστα τραγουδιών από ενάμιση χρόνο πριν είχα γράψει "Έγραψαν ξανά το 'Jolene' για τα κλαμπ των '10s, ζήλια, ερωτισμός, πόθος και απόγνωση και homage στην αξέχαστη. Θα είναι 2η σερί χρονιά που η *τσιμπάει μαγουλάκι* Jessie Ware θα έχει κομμάτι στο τοπ-10 της χρονιάς αλλά εγώ βασικά θέλω να βγω στους δρόμους με πανό 'είμαι με την Katy B'." Όλα ισχύουν ακόμα. Μου είναι ακατανόητο το γιατί δεν εξερράγη ποτέ αυτό το κομμάτι. Από τα καλύτερα κι αυτής της χρονιάς, και της προηγούμενης, και γενικά δεν έχω πρόβλημα να συνεχίσουν να το βγάζουν σε παραλλαγές για μερικά χρόνια ακόμα. Ας το έχει και στο επόμενό της δίσκο. Ας βγάλει επόμενο δίσκο και να έχει μόνο αυτό το κομμάτι 10 φορές.

Οι 3 κατά τα άλλα πιο τέλειες στιγμές του άλμπουμ: Μετά τα 2'30" του Next Thing που η Katy ακούγεται πίσω από την πόρτα /// Ότι το άλμπουμ ξεκινά με σερί Next Thing -> 5 AM -> Aaliyah σα να μη συμβαίνει τίποτα, κι εγώ κάπου εκεί απορούσα θεέ μου τι έχουμε να ζήσουμε μετά /// Η διαπίστωση, με Crying for No Reason, πως το υπόλοιπο άλμπουμ δεν βαστάει εκεί ψηλά. Είναι κάπως cute όμως, γιατί πήγαν να την πλασάρουν ως diva ενώ δεν είναι αυτό το πράμα, είναι #ΚΛΑΜΠΑΚΙ, έλεος. Crying for no reason κανονικότατα δηλαδή.

Closing statements: Φέτος στο Rock Werchter έπαιζε ακριβώς την ίδια ώρα με τους Arctic Monkeys. Εγώ σε αυτήν πήγα.

***



Έξι. #spoilers

Δεν υπάρχουν σχόλια: