20101218

#2 / 'Crystal Castles' - Crystal Castles


Είναι τόσα πολλά τα πράγματα που γουστάρω στους Crystal Castles.
Τα ουρλιαχτά της Alice. Την Alice. Το όνομά τους. Τις φαινομενικά αφιλτράριστες εκδηλώσεις αγάπης τους προς τα οχτάμπιτα μουσικά έπη της προεφηβείας μας. Την άρνησή τους να βάλουν τίτλο στα άλμπουμ τους. Το μπλουζάκι τους με τα διαλυμένα μούτρα της Madonna που φόραγα στο live των Arcade Fire στο Rock en Seine- την ώρα που δυο σκηνές παρακάτω τα φώτα έπαιζαν σαν επιληπτικός εφιάλτης και η Alice ούρλιαζε
κι εγώ τους έχανα.

Η μουσική τους είναι γροθιά, είναι ναρκωτικό, είναι ένεση αδρεναλίνης. Από τη στιγμή που άκουσα πρώτη φορά το πρώτο τους άλμπουμ δε σταμάτησα να λιώνω τα κομμάτια τους. Χωρίς διακρίσεις, χωρίς σειρά, χωρίς προτίμηση ή αναγκαιότητα ψυχικής, συναισθηματικής, χωροχρονικής κατάστασης.
Τους ακούω όταν πρέπει να γράψω, όταν βλέπω τα deadlines να γκρεμίζονται πάνω μου.
Τους ακούω όταν χαλαρώνω και θέλω να γεμίσω τον χώρο γύρω μου.
Έχουν ντύσει μουσικά αμέτρητες διαδρομές μου στο κέντρο, με την Alice να ουρλιάζει ακατάληπτα μες στα αυτιά μου. Τους ακούω όταν αισθάνομαι μόνος, τους ψάχνουμε στο YouTube με παρέα. Τους ακούω όταν είμαι θυμωμένος, τους λατρεύω ακόμα περισσότερο όταν είμαι σε έκσταση.

Παντού και συνεχώς, όλα τα κομμάτια μαζί, μία μουσική εμπειρία.

~-~

Το iTunes δεν καταλαβαίνει ότι είναι δύο διαφορετικά άλμπουμ, και τα έχει πετάξει όλα μαζί στον ίδιο φάκελο. Όταν τους ακούω, δε με ενδιαφέρει ποιο κομμάτι παίζει, ούτε από ποιο άλμπουμ προέρχεται.

Είναι Crystal Castles.

~-~

(Κι αν το 'Baptism' είναι το καλύτερο πράγμα που έχουν κάνει ποτέ, το 'Not in Love',
αυτός ο μουσικός οργασμός,
είναι ο ορισμός του πότε και πώς έχει νόημα να κάνεις μια επανεκτέλεση.)

Cause it's cold outside, when you coming home
Cause it's hot inside, isn't that enough


.

4 σχόλια:

One Man Show είπε...

sokaristiki epilogi! stin pira! :D

dark tyler είπε...

Όλο μου σοκάρεσαι εσύ σήμερα :p

One Man Show είπε...

:)

Soul Auctioneer είπε...

Τεράστια, ασύλληπτη μπαντάρα.. Το πρώτο άλμπουμ το έχω λιώσει κυριολεκτικά..

Το φετινό δεν μου έκανε την ίδια εντύπωση, αν και ξέρω οτι με περισσότερες ακροάσεις θα με κάψει όμορφα, ίσως και περισσότερο απ' το πρώτο (έτσι δεν γίνεται συνήθως;)

Βασικά αυτό νομίζω οτι ηταν το πρόβλημα του 2010: κυκλοφόρησαν υπερβολικά πολλές δισκάρες για 365 ημέρες.. Αναγκαστικά κάποιες αδικούνται :(