20151209

top-20 // 2015


τα 20 αγαπημένα μου άλμπουμ του 2015 όπως παρουσιάστηκαν σε παγκόσμια αποκλειστικότητα στο snapchat:





η λίστα:

20 earl sweatshirt - i don't like shit, i don't go outside
το doris είναι το ετήσιο άλμπουμ που μετανιώνω που δεν έβαλα στην 20άδα μου επειδή συνεχίζω να το ακούω χρόνια μετά και για να ισοφαρίσω το κάρμα στριμώχνω 20άδα έστω με το ζόρι το επόμενο οτιδήποτε βγάλει ο ίδιος καλλιτέχνης παρότι δεν μου αρέσει εξίσου πολύ και επειδή προφανώς κάποτε θα κριθούμε γι'αυτές τις λίστες.

19 courtney barnett - sometimes i sit and think, and sometimes i just sit
το φετινό doris θα είναι λογικά αυτό που έβγαλε ο father john misty ή ίσως του sufjan αλλά τι να πω, δεν ήμουν καθόλου σε τέτοιο mood φέτος, όταν βγουν τα πρώτα μοναχικά ουισκάκια της σεζόν θα δείξει.

18 everything everything - get to heaven
θα μπορούσα να βάλω εδώ πχ τον john misty για να μη με κρίνει η ιστορία γιατί τώρα αυτό το άλμπουμ και που το έβαλα τι κατάλαβα; 2 τραγούδια μου αρέσουν, βέβαια μου αρέσουν πάρα πολύ γιατί από regret regret άλλο τίποτα.

17 brandon flowers - the desired effect
το ξεφούσκωμα της χρονιάς. σε κάποια φάση το είχα τοπ-5, εν τέλει το έβαλα κυρίως τιμητικά. γιατί έτσι; όχι ότι έχει σημασία. ο brandon flowers είναι από αυτούς τους showmen που με κάνουν να εύχομαι να ήταν έλληνας και να εμφανιζόταν στην ιερά οδό σε νυχτερινό σχήμα για να πηγαίνω να τον βλέπω μια φορά κάθε εποχή.

16 holychild - the shape of brat pop to come
σοβαρές πιθανότητες υποτίμησης, παίζει να είναι δεκαδάτο αυτό στην πραγματικότητα. ο καλύτερος τίτλος άλμπουμ της χρονιάς και απόλυτα υποστηριζόμενος από αυτό το back and forth πανηγύρι που συμβαίνει στο ρεφρέν του happy with me, ένα κομμάτι που με έχει επί 2'48" να βαράω ρυθμικές γροθιές στον αέρα. μπράβο σας όποιοι κι αν είστε.

15 alabama shakes - sound & color
το 2012 είχα βάλει alabama shakes στο νούμερο 17. ήταν τρελή χρονιά εκείνη βέβαια, οι mumford & sons έπαιζαν ακόμη #μπάντζω, σκεφτόμουν μέχρι δευτερόλεπτα πριν το ποστάρισμα να βάλω #1 τη lana del rey (born to die αριστούργημα), οι shearwater είχαν καθυστερήσει να παίξουν στο ΑΝ για να δουν μπαρτσελόνα-ρεάλ στα δυο περιστέρια δίπλα, οι barcelona είχαν βγάλει αυτό το αδιανόητο πράγμα που ακόμα νομίζω πως απλά ονειρεύτηκα και δεν υπήρξε ποτέ. αλλά και πάλι, τι 17 ρε δικέ μου, δηλαδή πήρε ψηλότερη θέση το sound & color από το boys & girls, εύγε, good job good effort.

14 marina and the diamonds - froot
το froot είναι το καλύτερο κομμάτι του 2014 και το i'm a ruin είναι το κομμάτι που θα τραγουδάω με περισσότερο #πάθος όταν τη δούμε λάιβ το 2016 οπότε έτσι στο ενδιάμεσο το 2015 να μην έχωνα κάπου το άλμπουμ; κάπως έπρεπε.

13 belle & sebastian - girls in peacetime want to dance
φέτος πήρα συνέντευξη από τον κιμπορντίστα της μπάντας και τους είδα πρώτη φορά λάιβ στο πριμαβέρα και ήταν και φανταστικοί αλλά αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι έβαλα στο 13 belle & sebastian εν έτει 2015, ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΜΕ.

12 σtella - σtella
η ποπ είναι σε τόσο καλή κατάσταση τα τελευταία χρόνια που μέχρι κι εδώ βγάλαμε actually really fucking amazing ποπ άλμπουμ.

11 best coast - california nights
μπυρόνια καλοκαιράκι και τέτοια

10 downtown boys - full communism
πώς στα κομμάτια έφτασε αυτό το άλμπουμ στα αυτιά μου; πρέπει να ένιωσε κι αυτό την ίδια έκπληξη που ένιωσα κι εγώ όταν το άκουσα.

9 ryan adams - 1989
ήθελα τόσο πολύ να το μισήσω αλλά μου ήταν αδύνατον γιατί είναι απίστευτα ειλικρινές. ενθουσιώδης ποπ μετατρέπεται σε middle-aged απόγνωση. μπράβο...; μπράβο.

8 years & years - communion
το πιο 'zac efron DJ movie' άλμπουμ της χρονιάς, κι αυτός είναι ένας τιμητικός τίτλος που πλέον θα απονέμω κάθε χρόνο.

7 kendrick lamar - to pimp a butterfly
Το Σημαντικότερο Άλμπουμ Του 2015 (ΤΜ)

6 tame impala - currents
α, πιο πάνω που έλεγα για το doris; ναι, το 2012 είχε ένα ακόμα πιο doris-άλμπουμ από το doris, το lonerism, το οποίο τότε σνόμπαρα και σήμερα το ακούω και γίνομαι χώμα. το currents παίζει να είναι ακόμα καλύτερο;;;;~!:;;

5 beach house - depression cherry
το 2012 επίσης είχα βάλει πρώτο το bloom που είναι ένα από τα ελάχιστα νούμερο 1 που έχω βάλει με τα οποία συμφωνώ ακόμα, γενικά είμαι τόσο κακός σε όλο αυτό.

4 beach house - thank your lucky stars
έλεγα τις προάλλες ότι beach house βάζω πάντοτε όταν πέφτω για ύπνο και αφήνω να παίζουν γιατί είναι η τέλεια μουσική ύπνου, και μου λένε "χαχα ε πες το έτσι" και ειλικρινά εγώ απόρησα γιατί να είναι κοροϊδέψιμο αυτό από τη στιγμή που λίγο ως πολύ σημαίνει πως το 1/3 της υπόλοιπης ζωής μου θα το περάσω ακούγοντας beach house.

3 charli xcx - sucker
αυτό πίστευα πως θα είναι το φετινό μου νούμερο 1 τον χειμώνα και την άνοιξη που πέρασαν.

2 chvrches - every open eye
αυτό πίστευα πως θα είναι το φετινό μου νούμερο 1 το καλοκαίρι και το φθινόπωρο που πέρασαν.

1 grimes - art angels
αλλά μετά η grimes πήγε κι έβγαλε το καλύτερο ποπ άλμπουμ του 2021 και του 1983.



Δεν υπάρχουν σχόλια: