20141116

'top ten' tracks, 2014

από τα μέσα νοεμβρίου επειδή είναι κυριακή μεσημέρι, είμαι 4η σερί μέρα κλεισμένος σπίτι και απλά θέλω να ανεβάσω μια λίστα γιατί έχω πήξει. 

επίσης εντάξει, το froot βγήκε, τι άλλο μπορεί να συμβεί μέσα στις επόμενες 14 μέρες;

11, hideaway



πήραν τηλέφωνο τα '90s να ζητήσουν πίσω την kiesza και τους το έκλεισα στα μούτρα.

10, heavy seas of love



το είδα live με τον albarn να το τραγουδάει κάτω από ένα ουράνιο τόξο, τα λέγαμε.

9, problem



όλοι ξέρουμε πως αυτό είναι το αληθινό song of summer, ποιο fancy τώρα μην αρχίσω. τρομπέτες, λούπες με σαξόφωνα, ariana grande με τεντωμένα πνευμόνια. τόσο cool κομμάτι που επιβιώνει ακόμα και της iggy azalea.

8, two weeks



θα περιμένω με τρέλα πότε η fka twigs θα είναι έτοιμη για κάτι λίγο πιο ποπ αλλά προς το παρόν αυτό είναι υπνωτιστική κομματάρα.

7, blank space

"nightmare dressed like a daydream"! η μαλακία είναι πως δεν υπάρχει στο spotify οπότε όλη τη βδομάδα έχω μονίμως ανοιχτό ένα tab λες κι είμαστε στο 2012. ο max martin δεν είναι γήινος, δηλαδή δε μπορεί να είναι. κάποια, κάποια στιγμή, θα είχε εξαντληθεί.

6, boom clap - aeroplane remix



το σκέτο κομμάτι θα ήταν κάπου στο 8-9 και το remix το έχω λιώσει περισσότερο, so. κάποια στιγμή πέρασε από το μυαλό μου η σκέψη να βάλω charli xcx στο #1 των άλμπουμ για 2η σερί χρονιά παρότι φέτος δεν έβγαλε δίσκο.

5, begging for thread



καλά όταν μπαίνει κι η δεύτερη στο 3.19 διαλύομαι μιλάμε. επίσης, το κομμάτι που παίρνει το φετινό Πιο Πολυτραγουδισμένο Στους Δρόμους Του Κέντρου Ακούγοντας Μουσική Από Το Κινητό Κι Ενώ Μου Ξεφεύγουν Ράντομ Στίχοι Φωναχτά βραβείο της χρονιάς. εεεεπίσης, επισήμως(*) το πιο πολυακουσμένο μου κομμάτι από τη στιγμή που βγήκε.

(*βλ. παρακάτω στο #2)

4, coming of age



feels like.

3, chandelier



αααααααααααααμ γκονα σουήηηηηηηηηηηηηηηηηνγ

2, froot



τη μέρα της κυκλοφορίας του κομματιού. "i've been saving all my summers for you, λάηκ φρου ου ου-ούυυτ." ΠΑΙΔΙΑ.

1, johnny and mary



δεν ήταν καν κοντινή η απόφαση- από τη στιγμή που το άκουσα αυτό μπήκε άμεσα στα all-time αγαπημένα μου και ούτε καν με νοιάζει να υπερβάλω. πολλές φορές στις καλές επανεκτελέσεις, το πρωτότυπο κάπως σα να σβήνεται από μέσα σου, ειδικά στις ριζικές επαναδιατυπώσεις. εδώ αντιθέτως, μετά την εκδοχή των terje/ferry, ακούω το πρωτότυπο και μου αρέσει περισσότερο από ό,τι μου άρεσε παλιά. στη συνειδητοποίηση μάλλον πως, Κοίτα τι πράγματα υπήρχαν εδώ μέσα χωρίς να το έχουμε αντιληφθείν ι ώ σ ι μ ο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: