20141220

2014. 1. burial. rival dealer.



Opening statements: Οι παρελθοντικές μου απόπειρες να νιώσω τον Burial είχαν πάντοτε αποτύχει και δεν ξέρω καν αν θα το είχα ακούσει αυτό, αν ο Παν δε μου είχε στείλει ένα απλό mail με θέμα 'άκου' και μέσα ένα απόσπασμα από το κείμενο στο FACT με τίτλο RIVAL DEALER IS A CHRISTMAS STORY ABOUT LOVE, CONFUSION AND SEXUALITY με αναφορές εντός του κειμένου στο αγγλικό "Office" και τον Φέρις Μπιούλερ. Από τον προηγούμενο Δεκέμβρη ως αυτόν, δεν έχω σταματήσει στιγμή να λατρεύω αυτό το σκάρτο μισάωρο ας-πούμε-άλμπουμ.

Το ξεκάθαρα καλύτερο κομμάτι του άλμπουμ: Hiders. Γιατί να ακούσεις ποτέ οποιοδήποτε άλλο κομμάτι σε οποιοδήποτε ξημέρωμα;

Οι 3 κατά τα άλλα πιο τέλειες στιγμές του άλμπουμ: Ο παροξυσμός στη μέση του Rival Dealer /// Στο 7'42" του Come Down to Us και την αλλαγή πάνω στο Angel, you are a world. You can say, ain't through gods γεννιέται ένα μικρό νέο σύμπαν όπου αυτή τη φορά θα τα κάνουμε όλα σωστά /// Η Lana Wachowski.

Closing statements: Στην ουσία το Rival Dealer το κολλάς εκεί που θες να δεις να τελειώνει κάθε τι άσχημο. Το πρώτο του κομμάτι είναι στην κόλαση, το τρίτο είναι αποθέωση, και το Hiders στη μέση είναι η 'WHOA 0_0' αλλαγή της χρονιάς. Δεν είναι άλμπουμ, είναι ελπίδα και λύτρωση. Και χωρίς να έχω την οποιαδήποτε είδους μακροπρόθεσμη αγάπη ή γνώση για το σύνολο του έργου του Burial, μπορώ να καταλάβω απόλυτα γιατί ήταν λίγες μέρες μετά το Rival Dealer που αποφάσισε να δείξει στον κόσμο -κυριολεκτικά- το αληθινό του πρόσωπο.

What need, angel.

***

To καλύτερο κομμάτι του SUCKER: Need Ur Luv



Hey, για δες. Η τραγουδίστρια από το περσινό μου #1 άλμπουμ και ένα μέλος του συγκροτήματος από το περσινό μου #2 άλμπουμ συνεργάζονται στο καλύτερο τραγούδι του μελλοντικού μου #1 άλμπουμ. Είναι σχεδόν μαθηματικά.
Καλύτερο σημείο: Παιδιά τα πρώτα 8". Και κάθε φορά που λέει I need your love και μετά ακολουθούν τα ωωωω-ω-ω. Και τα hundrer million miles. Και όταν ακούγεται σα σκίουρος. Τελοσπάντων, όλο, και τα 225 δευτερόλεπτα '60s μαγείας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: